Stress vecka

I början av veckan adr jag brutal ångest som ledde till depression men efter att i onsdags gjort klart tre uppgifter, fått av ett prov & stor städat rummet känns all tyngd på axlarna lättare! Så himla skönt, jag ska börja bli ambitiös för mitt eget välmående !

Jag har sovit med Hugo en del också, jag känner sån trygghet då! Min bästa vän, verkligen.

Imorgon fyller Majsan år, de blir kalas hos henne & sedan missar jag utgången för jobb på lördagen men jag ät ändå inte sugen på att gå ut . Det blir hur kul som helst ändå.

Sover ensam inatt efter ett jobbpass till tio, ovanligt & tomt men de kan vara nyttigt också.

Köpte "maxosol" idag, åker till Thailand om ca en månad så hoppas dom ger lite effekt, värt ett försök för brunheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0